2.4.2008

Emmareetta

Vasta nyt huomasin, että kun aiemmin julkaisin Emmareetan täällä niin ainakin Internet explorerilla siitä tuli aika dataa. En tiedä miksi fontti vaihtui, enkä aio siihen kyllä puuttuakaan. Videota saatte yhä odottaa. Tosin runovideoita voisi ruveta tekemään lisääkin jos saisi kameran käyttöön. Still kuvat ei riitä.

Emmareetta

Linja-autossa hän rakensi tikapuut
Kerroin
kirjoittamisesta,
tyttöystävästäni,
sateesta

Hän kuunteli, hän ymmärsi
niin erilainen että luotin häneen
Lähtiessään hän kuiskasi minulle nimensä


Toisen kanssa ihmettelin
Miksi puhuin?
Miksi kerroin?

Junassa hän kuori sipulin
Kerroin
kirjastani,
vaimostani,
murheistani

Hän kuunteli, hän ymmärsi
Hän oli niin luottavainen että häikäisi minut
Lähtiessään hän kuiskasi minulle nimensä


Toisen kanssa ihmettelin
Kuka hän on?
Missä hän asuu?

Omenatarhassa hän antoi minun itkeä olkapäätään vasten
Kerroin
best-selleristä,
pirsoutuneesta kukkaruukusta,

jäisestä tiestä

Hän kuunteli, hän ymmärsi
lähtiessään hän ojensi minulle greipin, silloin minä unohdin
Hänen nimensä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti