9.1.2009

Smokki

Luin pitkästä aikaa hieman filosofiaa. Se kannattaa, joten suosittelen vilpittömästi. Kävin myös lukemassa ihmiskunnan uusimmat uutiset. Sivusto taas linkitti minut seuraavaksi lukemaan Kemppista ja kommenttien kautta päädyin lukemaan miesten pukeutumista käsittelevää blogia.

Myönnän että meinasin lopettaa lukemisen siinä vaiheessa kun farkkujen suositeltiin käytettäväksi muuallakin kuin peltotöissä. Peltotöitä minun on kommentoitava sen verran, että itse tein niitä nuorempana kauluspaidassa ja suorissa housuissa. Farkkuja en kehdannut käyttää joten kulutin sitten yhden puvun. Pieni hinta.

Niinhän se on, kun asiat ylittävät tietyn rajan niin täytyy jatkaa. Jotain perverssimpää olisi varmasti löydettävissä. Sanallisesti en kuitenkaan pysty ilmaisemaan niitä tunteita, mitä smokin kuvailu sanoilla "cool" minussa herätti.

Muutaman kerran olen smokkiin törmännyt. Serkkuni käytti niitä siskonsa ristijäisissä ja vanhojen tansseissa. Kanadalaisessa bordellissa eräs rekkamies taas kävi kerran smokissa.

Itse olen olen parhaani mukaan onnistunut välttelemään smokkia. Eräässä enemmän casual-tyyppisessä juhlassa esiinnyin helppona ratkaisuna aikoinani smokissa. Lähitulevaisuudessa tosin teen sen varmaan uudelleen.

En minä nyt suoranaisesti paheksu smokkia, pois se minusta. Yleensä smokkimiehet vain tuppaavat olemaan agentteja, basisteja tai amerikkalaisia.

Isoisääni Johannes Harmageddonia lainatakseni: "Tässä maassa ei ole sivistyneistöä, vain valkoista roskaväkeä"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti