10.8.2008

Profiili

Ainiin, keskiviikko. Tuotanto jatkuu taas säännöllisesti.

Profiili

Kun minä olin nuori, niin Pluto oli vielä planeetta.


Kun minä olin nuori, niin Pietari oli vielä Leningrad.

Kun minä olin nuori, Juice oli hengissä ja kova sana.

Kun minä olin nuori, ihmisillä oli aikaa istua ja kuunnella musiikkia yhdessä.

Kun minä olin nuori, Beatles oli britti-invaasion kärkinimi.

Kun minä olin nuori, niin ihmiset nukkuivat yksin ja pystyivät puhumaan puhelimessa aamuyöhön.

Kun minä olin nuori, niin viikonloput olivat yhtä loputonta biletystä.

Kun minä olin nuori, niin ei katsottu hyvällä jos lyyrisessä tuotannossa käytettiin ulkomaanpellejen kielestä väännettyjä sanoja. Niinkuin vaikka televisio tai stadi

Kun minä olin nuori, niin Jääskeläisellä, Martikaisella ja Yrjänällä oli jalat maassa.

Kun minä olin nuori, Anssi Kelasta tuli hitti.

Kun minä olin nuori niin, yhdeksän rivin proosalla pystyi saamaan kolmetoista asiaa sisältävää kommenttia.

Kun minä olin nuori, niin ei seurusteltu vaan pidettiin epämääräisiä juttuja ulkomailla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti