20.11.2018

Muistatko miten oltiin

Vietämme filmirullalisen pituisen hetken perheenä seepiassa.
 Kunnes katoamma harmaaseen ammeeseen missä räpiköimme. En saa hengeä. Hukutan sinua.
Ylpeänä kannan sinut läpi universumin ja lopulta olemme yksi¨
Nostamme toisemme pystyyn universumin tomusta
Hiekasta hahmohja hahmoista rakkautta.
Olen aina kanssasi. Anna minun vain olla vapaa.
Te ja muut olette yhtä.

Antiikin kreikan Helena
Jonka nimeä ei lausuta turhaan
ja vain pyynnöstä
saapuu
Kertoi mistä oikeasti on kyse
Kivitemppelin sydämessä
Puristat maailmaa sisintäsi vasten ja olet
Olet

Silmissäsi kyyneleet
Onko tämä ainoa keino
Nyökkkään
Kypärä päähän ja auto tuleen

En ole ilman sinua
Mutta olen sinun kanssasi yksin
Kaikkien kanssa
Ja sinun kanssasi vielä joskus yksin
Se riittää minulle
sillä yksin olen kaksin
mutta turvassa voin olla yksin sekä kaksin

ajan hampaan läpi pidätät naurua
Sitä joka aina ikuisuuden läpi rikkoontuu ja tuo sinut kasaan
Sitä naurua millä sfinksi heräsi eloon

Viimeinen hidas soi
osaat valssin askeleet yksin
Yksin astelet
yksi kaks (jalka)
yksi kaksi (jalka)
 jos nämä pienet onnen hetket
jaksaa kantaa läpi elämän
se on siinä
se työhuone
kellari
kirjoitsuhuone
salaiseurankokoontuminen
mietimme tulevaisuudessa omaa lapsuuttamme
Kuin koira
Kuussa
Kaiken jälkeen
Yksin ammuttuna avaruuteen
kiertää kiertoradalla  Painoton tila ja koira K,
Laika ja Jambo

Kiidämme kauas kuin M a numminen
ruja
neuvostotallinnasta
tarinat piipusta
kaikkia ei kerrota
eri kokemukset yhdistävät

rakkaimman kanssa kun on kokenut kaiken
säilöö sen jokaiseen hetkeen. johon ei

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti