20.4.2011

Vaaleista

Minä olen aina jostain syystä suosinut tummatukkaisia naisia. Vaaleiden naisten on niin paljon vaikeampaa näyttää kauniilta. Pitäisi olla pitkä ja korkea sekä omata sellaista ranskalaista charmia.

Tämä riittäköön naisista tältä erää.

Vaalien alla huomasin ettei puoluekentällä ollut minulle maalivahtia. Kukaan ei ajanut minun asiaani eli minua eli yksilöä. Tarjolla oli vain yhteistä hyvää ja etujärjestöjä. Individualisteille on vain kokoomus kun LKP lakkasi olemasta, mutta suurin osa heistä voi niin hyvin etteivät hekään ole nykyistä "hyvinvointivaltiota" poistamassa. Rydmanin johtamat kokoomusnuoret siihen taas olisivat valmiita, pakkoruotsista alkaen.

Ikävä kyllä nuoriso on jakautunut niihin jotka ovat kiinnostuneet itsestään vain materialistisessa mielessä ja niihin jotka nostavat pahvikuvia ihmisen yläpuolelle. Yksilön vapaus elää elämäänsä kuinka haluaa on poikkeus ei vakio, yhteisöllisyys on tärkein ja yhteiskunnan pitää säätää rajoja vapauksien sijaan. Populistisuuteen perustuvassa järjestelmässä yksilö kuitenkin väistämättä häviää.

V

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti